Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

pytanie o żywotność silnika 1,2 tsi (105KM)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    wracając do tematu, jak to jest z tą żywotnością ??
    OII sprzedana


    Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

    Komentarz


    • #27
      @kapi
      Jest już napisane powyżej, na chwilę obecną nie ma problemów z nowymi jednostkami TSI w O3/Golf 7/Leon 3

      @Ceed1
      Myślę że każdy kto kupuje relatywnie drogie auto w salonie liczy się z tym, że albo pojeździ nim te +5 lat, albo sprzeda wcześniej z dużą utratą wartości. Inna sprawa dotyczy utraty wartości gdy auto ma wadę fabryczną (jak O2FL 1.4 TSI). Tutaj wystarczy odwiedzić znany serwis aukcyjny by zobaczyć, że większość O2FL które tam "się sprzedają" mają właśnie ten nieszczęsny silnik. Winę tego stanu rzeczy nie ponosi nabywca (który tutaj występuje w roli poszkodowanego), a dystrybutor Skody, który po okresie gwarancyjnym umywa ręce w przypadku gdy poleci rozrząd i koszty naprawy wyjdą tyle co używany silnik z rynku wtórnego.
      JEST >>> O2FL by Lockin

      BYŁA >>> O3 1.8 TSI by Lockin
      BYŁA >>> S2FL 2015 by Lockin
      BYŁA >>> O3 Black 2013 by Lockin
      BYŁA >>> O2 Tour 2011 by Lockin

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez Ceed1
        greg505. Mój samochód ma 4 lata i 72 tyś przebiegu. Kupiłem go jako nowy. Zmartwię więc Was ( Ciebie i Milorda ). Nie zamierzam go sprzedawać przez następne 5-6 lat. Tak, że nie przejmujcie się, nie napinam się. Tak w ogóle to na razie u mnie w silniku z rozrządem wszystko ok. Bardziej martwiłbym się waszymi "cackami" bo mają mocne silniki i jak je będziecie sprzedawać to sprzedacie za ułamek ceny którą zapłaciliście w salonie. Na pewno będzie to strata niewspółmiernie większa niż moja "niechcianego" przez nikogo 1,4 TSI.
        1.4 tsi w wersji 122km jest całkiem udanym silnikiem. Patrząc na BMW 1.6, na TSI 1.8, na TDI 2.0 na pompie. Na chwilę obecną jedyna wada powtarzająca się to łańcuch i to żadna tragedia bo komplet w dobrym warsztacie (nie w ASO) wymienisz za 1700-2000, licząc średnio że wytrzymuje 60-80tys to żaden wydatek w porównaniu do 1.8tsi gdzie aby nie brał oleju musisz wydać na poważną przeróbkę 4-5tys albo więcej, nie wspominając o BMW gdzie wymiana rozrządu w ASO to 5tys (warsztaty niezależne żadko się podejmują) ze względu na skąplikowaną robotę, a rozrząd zaczyna się sypać wcześniej niż w 1.4.
        W 1.4 łańcuch traktujesz jak pasek i tyle.

        Co to 1.2, za wczesnie na opinie.

        Komentarz

        POWRÓT NA GÓRĘ
        Pracuję...
        X